Mýty o jednom výrazu!

Pokud jste také začátečník v SEO, určitě se také ptáte, na kolik výrazů a frází se má optimalizovat jedna stránka. Většinou vždy pak najdete obdobné odpovědi, které Vám ve věci analýzy klíčových slov najde internet. Jako například, že každou jednu stránku je možné optimalizovat pouze na jedno spojení nebo výraz. Nebo také, že je vhodné každou podstránku optimalizovat na co nejméně výrazů, ideálně pouze na jeden. V podstatě ty informace se shodují na všech různých stránkách, které píšou rádoby SEO experti. Bohužel, všechny tyto rady jsou zcela špatné.

Proč špatné?

Jistě se nyní ptáte, proč špatné? Je to jednoduché! Pokud se soustředíte na jeden výraz, určitě se snáze dostanete nahoru vyhledávače a každý přeci víme, že návštěvnost z vyhledávače je tím větší, čím výše se stránka právě nachází. Bohužel ale, to je pouze polovina pravdy. A proto je dobré si najmout skutečné experty na analýzu klíčových slov.